Кошница

Твоята кошница е празна

ВРЪЩАНЕ НА СУМИ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ

ВРЪЩАНЕ

Опитайте своя INGILIZ в уюта на собствения си дом, но винаги върху мек под или под с мокет, за да избегнете признаци на износване на кожата или подметките. Ако промените решението си относно покупката си, имате 14 дни от получаване на поръчката, за да организирате връщането си. Нашият процес на обръщане е прост, моля, следвайте процедурата по-долу:

Стъпка 1: Уведомете ни за вашето връщане.

Можете да инициирате връщане в рамките на 14 дни след получаване на вашия артикул.

Моля, попълнете този формуляр за връщане. Уведомете ни номера на вашата поръчка и причината за връщането.

След това ние ще отговорим с одобрение на вашето връщане и ще изпратим по имейл етикет за връщане за печат.

Друга възможност е да ни изпратите имейл на customercare@ingiliz.com с вашата заявка.

ВАЖНО! В момента приемаме само режим на връщане чрез доставка DHL EXPRESS.

Стъпка 2: Обадете се на куриер за получаване.

Организирайте получаването с куриерската служба на DHL по телефона.

Стъпка 3: Подгответе пакета.

Подгответе връщането си в оригинално неносено, немаркирано и опаковано състояние (с оригинална картонена кутия, кутия INGILIZ, торби за прах и др.).

Върнатите продукти, които не отговарят на този критерий, ще ви бъдат изпратени обратно.

За да защитите пакета си, трябва да използвате транспортната кутия, в която сте го получили.

Ако вече нямате такава, моля, уверете се, че кутията за обувки е безопасно опакована, както ще направим не възстановява пълната стойност на артикули, които не са били правилно защитени при транспортиране.

Стъпка 4: Предайте на куриера

Предайте своя пакет и отпечатан етикет за връщане на куриера при получаване.

Уверете се, че са го прикрепили към кутията ви.

Стъпка 5: Уведомление за възстановяване на средства.

След като получим и проверим вашия пакет, ние ще потвърдим получаването му и ще обработим връщането на средства.

ЗАМЕНЯНЕ

Не сме в състояние да обработваме автоматични заменяния. Можете просто да създадете нова поръчка и междувременно да подадете заявка за своето връщане - ще ви бъде възстановена сумата за нежелания артикул възможно най-скоро. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на customerservice@ingiliz.com

ТАКСИ ЗА ВРЪЩАНЕ

Доставката за връщане ще бъде таксувана, доставката DHL е фиксирана:

Европа (Великобритания, Норвегия, Швейцария вкл.): €20,00

САЩ: $30,00

UK: £20,00

КАНСЕЛИРАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА

Ако искате да анулирате поръчката си, трябва да уведомите customercare@ingiliz.com в рамките на 12 часа след извършване на поръчката. Ако има повече от 2 нерешени проблема, оставащата сума ще ви бъде възстановена чрез първоначалния метод на плащане. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 15 работни дни, докато възстановените суми се появят в банковата ви сметка. Възстановяването на суми за подаръчни поръчки, ще бъде извършено към купувача.

Моля, уверете се, че вашите артикули са върнати нови и неизползвани. Когато пробвате обувки, внимавайте да не надраскате подметките или да оставите белези върху кутията за обувки. Моля, опитайте обувките си на килим или подобна платформа, тъй като нашите подметки са много деликатни и лесно могат да бъдат надраскани. Връщанията трябва също да включват торбичката за прах и кутията, тъй като те се считат за част от продукта. Моля, поставете кутията за обувки в друга кутия, за да предотвратите повреда по време на транспортиране. Артикулите, които не отговарят на нашата политика, няма да бъдат приети и ще ви бъдат изпратени обратно.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

След като връщането ви бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Разходите за връщане ще бъдат приспаднати от възстановяването на сумата. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 15 работни дни, докато средствата бъдат получени обратно в акаунта ви.

АРТИКУЛИ В ПРОДАЖБА

Моля, имайте предвид, че доставката ще се забави по време на периода на

ПРОДАЖБАТА. НЕВЪЗСТАНОВЯЕМИ РАЗХОДИ

Първоначалните разходи за доставка не подлежат на възстановяване. Митата и данъците не подлежат на възстановяване.

НОВИНИ И АБОНАМЕНТИ

Радваме се, че сте част от семейството на INGILIZ и сме сигурни, че ще сте първите, които ще научават за новостите около нас, но можете да прекратите абонамента си по всяко време като ни пишете: customercare@ingiliz.com